28.5.08

i want a coin operated boy

и няма да има никакви проблеми
без паузи
без 'трябва да тръгвам'
без 'ако толкова те....., защо не съм при теб?'
перфектен въпрос, който трябваше да е отдaвна забравен
но пък звучи перфектно на място и перфектно логично
тогава как да го избуташ някъде, запазил си ентусиазма и с усещане, че май тоя път си достатъчен?
някой може да направи песен от него
да стане супер известен
да си ляга сутрин и спи през деня
да разказва приказки с песни да маха онзи възел в тялото с тях
да пропътува цялото земно кълбо и хиляди хора да посещават концертите му само, за да я чуят наживо

аз обаче ще я продължа.. мога да разкажа цялата история за онова момиче, което си стегнало куфарите и заминало да живее другаде, пък момчето останало и никой повече не заел онова място и никога повече не било същото
и после дните се нижели и минавали и ги разделял на 'няма я'... и съвсем замалко и ужасно кратко на 'има я'
и това състояние се превърнало в диагноза и станало постоянно
и някой хубав ден ще взема аз да напиша песента, да си намеря кой да я пее (защото аз не мога), да живея на нейния гръб, да пропуша цигари, да ходя небрежно облечена с тъмни очила и толкова да не ми пука, че никой няма да може да ми развали усещането за нищо
ще си имам coin operated boys, защото ще съм си coin operated girl, само че на малко по- високо ниво от тях, защото аз ще поставям изискванията и ще пускам монетите
някой ми взима думите
а аз никак не искам да му ги давам
някой ми бърка сънищата
а и в тях никак не искам да го пускам
и всъщност тези coin operated boys и едното coin operated girl са изцяло за заблуда на .. мен. и теб. и на онзи човек там
долу
обаче
когато комуникацията не се получава и искаш това, а друг иска онова...
а нещата трябва да оk

освен това те изобщо не си приличат
точка

3 comments:

  1. Anonymous2:20 AM

    Ех, Вес...а ако някой ден свършат монетите? :)

    ReplyDelete
  2. ще си намеря още.. а когато свършат всички.. тогава вече не знам.

    ReplyDelete
  3. Това 'ако толкова те....., защо не съм при теб?' е много точен въпрос. Интересно ми стана като си го зададох.

    Всъщност мисля, че имам някакъв отговор. Нещо като не съм при теб защото те обичам твърде много. Олеле тези думи как ще ме оплетат. Тук мога да дам толкова много тълкувания.

    ОК, едно от тях, е че съм загрижен, че колкото и да те обичам нямам място до теб както и ти до мен. В момента съдбата ни е такава, че пътищата ни са разделени. Но аз те помня и не само спомените ме крепят, защото това е глупаво. Аз те чувствам и много по-далеч ще те.

    Обичам те, но не съм при теб защото ще се нараним от дребните навици, които не можем да приемем от сега с надежда, че ще ги поправим в бъдещият ни съвместен живот.
    Не съм при теб сега, защото предпочитам да съм сам в музикална стая и да мечтая за теб хубави неща, вместо да слушам от някъде лоши такива.
    Не съм с теб сега защото те обичам опасно много повече от колкото ми е нужно.
    Обичам те толкова, че мога да направя много глупости заради теб, които не бих си простил и след сто живота. Бих зарязал всичко, ако знаех, че ще сме заедно. Но предпочитам да си мечтая за това. Все пак знам какво е.
    Обичам те толкова много… че всъщност мога и без теб. О да, както ти звучи това, имам не мисъл, а силно чувство, като океан бушува в мен и само твоят образ съществува, дори ме е страх, че физическото ти присъствие ще го загрози, защото въображението ми е твърди силно и изисква съвършенство.
    Благодаря ти, че не си до мен. Ти ще бъдещ щастлива или поне аз ще си представям така, а на мен ще ми мине. Важното е, че сега се чувствам добре дори и толкова далеч като просто мечтая и се наслаждавам на прекрасното чувство сега, защото няма друго време, в което аз живея..

    Това е моят поглед в моята история.

    ReplyDelete