25.7.08

...

за всички неща, които ти и аз объркахме
за всички неща, които ти и аз забравихме
за влаковете, които изпуснахме и тези, които хванахме
за всеки път, когато искам да се прибирам с теб, а те няма
за всеки път, когато искам да вървя по онези склонове и пътеки, а ме е срам и не обяснявам защо
за всички дребни неща, които можех да не правя и да е по- лесно да говорим и да се чуваме
защото
тук всичко е високо и бързо
тук всичко е пълно и заето
защото
искам да съм другаде и да слушам онази музика
защото
'на тая възраст всичко е изгубено'
и само един път си ти и един път аз
и главата ми е празна, наистина празна и очите са празни и ръцете, и думите и нищо не казвам и нищо не мога
защото
на тая възраст нали ти казвам всичко е изгубено
и онзи проклет ден
слънцето не се показа
а аз гледах как стягаш куфари
големи и малки
старият изтъркан покрит
с шарени стикери и кръпки
с историите за всеки път
когато си бягал
без да затвориш вратата
а хората са стояли на прага
и чакали
слънцето не се показа
онзи проклет ден
и дъждът удряше
прозорците
и нямаше дъждобрани и чадъри
които да спрат
болката, валяща от небето
на едри големи удрящи капки
боли
болят ме очите
да гледам
бързата ти крачка
няма вече цветове
и вълните отдавна
заляха брега
отнесоха написаното и моите
стъпки
вече ги няма там
нито твоите
отдавна облаците избягаха
и скриха ключа,
който имах и който
отключваше заключените ти устни
повече нямам нужда от думи
искам само един път
към влажна и топла страна
с гъсти аромати и сладък въздух
които затваря очите и
забравяш какво е било
и какво ще бъде
слънцето никога не се показа
онзи ужасен ден
боли ме главата
и не искам да те слушам

10 comments:

  1. здравей,здравей!Aз съм Вяра-purplever@abv.bg; Исакаш ли да излезем?

    ReplyDelete
  2. хм.. защо пък да не
    но ако искаш пробвай ти на beetleju1ce@abv.bg.. никога не съм била на ти с мейлите.

    ReplyDelete
  3. Anonymous10:21 AM

    както и при птиците
    по-често пътищата на хората се разминават

    и дори да дадеш всичко
    то ще е да прекосиш половината разстояние

    говориш а после не можеш да кажеш нищо
    защото думите ги отнася вятърът

    вярата се превръща в огън
    а стъпките
    необяснимо как
    водят и са
    повече от капките дъжд и шума им
    повече от вкуса на сметанов сладолед
    повече от спомена за нея
    или него

    ReplyDelete
  4. Anonymous9:57 AM

    сега не мога много да ти кажа
    а и няма как
    всеки е поел по своя път
    понесъл е със себе си каквото може
    и са останали само ветровете и гравитацията
    и спомена за топлината на съня
    и безкрая на безсънието
    като хоризонт простиращ се понякога примамлив
    понякога измамен
    а понякога просто свой -
    пределът на погледа ни

    ReplyDelete
  5. не знам кой си.. но звучиш като един приятел едно време.. толкова отдавна ми се струва.. но е хубаво и ..

    ReplyDelete
  6. Anonymous10:12 AM

    за още нещо мога да ти разкажа
    сега са приятелството и денят
    и сякаш ще продължат безкрайно
    като над гладко непрозрачно езеро
    и ти и аз
    се оглеждаме там сутрин
    и слънцето блести в очите ни
    и поглеждаме нагоре
    и е толковя ярко
    че трябва да мижим
    но не спираме да поглеждаме

    ReplyDelete
  7. Anonymous9:27 AM

    минавах насам, понякога спирам.
    думите ми-близки до предишните...
    чета, чета докато очите ми не могат повече
    да приемат нито дума и
    знам, че твоите очи виждат далеч,
    далеч отвъд звездите...
    само понякога се спускат
    и намират звездите,
    и после се спускат още надолу,
    и са събрали толкова много,
    че могат за миг да спрат да се оглеждат.

    ReplyDelete
  8. Много ми се иска да попитам нещо, но май ще изчакам още малко...

    ReplyDelete
  9. Anonymous5:57 PM

    Понякога се връщаме
    по-назад отколкото очакваме.
    Обръщаме се и преобръщаме
    докато загубим ориентация
    и земя под краката си.
    На мен май ми харесва
    да не се заглеждам
    в реката на времето.
    Повече ме привличат
    вечерните цветове на вятъра
    и понякога ми се иска
    да откраднат днешното ми лице
    и да ми подарят своето,
    неежедневното.

    ReplyDelete
  10. някакъв шанс да се познаваме, случайно..?

    ReplyDelete