21.6.10

...

не е като да не искам да го изкрещя високо и ясно
не е като да не искам да държа ръката ти
обаче
се появяват неща
неща, които изместват нещата
не е като да искам да те няма
но понякога не мога да намеря правилните думи към теб и когато това стане, предпочитам да мълча, а напоследък мълчанието не ти понася и не свикваш да ‘чуваш тишина’. на мен обаче ми е нужна
най- вече когато говоря с теб
защото
не мога и не мога да кажа какво искам или защо се е натрупвало през всичкото това време и как да ти обясня, че случилото се в онези ужасни няколко юнски дни променя всичко отсега нататък – една част (много голяма и много обичана) от детството си отиде и без нея(него) ще е трудно да се продължава ден след ден да избутвам седмиците с мисълта, че него го няма там и няма вече да го чуя по телефона или да се радвам на войводските му мустаци и милите, топли очи... и това ще е едно от спъващите ме неща,
които ще спъват и теб
и ще ме объркват
и ще постъпвам по едни определени начини и ще търся подкрепа другаде и ще се заплитам и ще заплитам и ще обърквам и сменям и нареждам и пренареждам, докато не видите, че всичко е така
както сме го говорили хиляди пъти
еуфорията не е вечна
и познатото може да омръзне.

1 comment:

  1. Anonymous12:22 PM

    След вси4ко, което преживяхме, след вси4ко с което се преборихме и сега когато съм най-сигурен от всякога ,4е искам с теб ти искаш да си тръгнеш. Казваш мисли като голям 4овек, но не мога наистина не мога, от4аян съм и не намирам дуи за нищо. Не намирам сили за нищо. Не може това слън4ево моми4е да си тръгне. Господи какво направих 4е стана така. Нямам думи нямам изре4ения нямам нищо. Но аз съм сигурен ще помисли6, 6те си спомни6 старите дни и 6те иска6 да сме заедно пак. Този път неразделни. Насвсякъде заедно, както си го представяхме, и както трябва да бъде. Толкова мнго искам да те прегърна. Толкова много... Моля те само за това . Позволи ми отново да съм до теб.

    ReplyDelete