10.2.06

леден, леден, леден е и този ден... в ледове потъва слънцето във мен

Мила моя ТиНеСи,
  • не искам да знам за мъката на Славейков, страданието на Яворов и меланхолията на Дебелянов
  • не искам да затварям дните си в улиците на един и същи град до безкрай
  • нито да търкам думите на еднообразни разговори, така че да запари на върха на езика ми
Мила моя ТиНеСи
благодаря ти
  • че никак не вярваш на годините ми
  • че синьото толкова ти отива
  • че не бих могла да си представя усмивката ти в друг цвят

Мила моя ТиНеСи,

тази вечер писъците на чайките отекват особено ясно в това продънено, сиво небе и оставят белези по листите

времето минава бавно, затова го увиваме на спирала около химикала, докато ти крещиш в главата ми, че те губя

Така и трябва, защото

Мила моя ТиНеСи,

" Аз няма да умра като хората,

аз просто ще престана

да те сънувам,

а това е немислимо"

В "пяната на дните" трябва да има нещо, което да ме държи на повърхостта и да ме отвлича от пътните знаци по тялото ми

Мила моя ТиНеСи

върни ми желанието да разделя денонощието на 24 сочни, сладки, ухаещи, болезнени резенчета портокал, скрити в постелята, които да предизвикат твоето главоболие

Лесно е да се запомни, ТиНеСи

"Времето вчерашно

утрешно става

ти го разтягаш -

то те смалява."

Аз не съм твоето скривалище за изгубени дни, нито пък мога да повтарям лавандуловите ти жестове с истинско усърдие

Slow like honey

Heavy with mood

2 comments:

  1. Anonymous3:21 PM

    Като птица в клетка... :|

    ReplyDelete
  2. като таласъм под леглото по-скоро :).

    ReplyDelete