4.2.06

искаш ли да намериш някой, който е в захарта роден

тази вечер по цялото ми тяло може да намерите пеперуди
събудени са от вятъра
но определено не са за продан
събират се в шепи
съберете ги в шепи, моля

Candy says i hate the quiet places

I'm gonna watch the blue birds fly over my shoulder
I'm gonna watch them pass me by

важни решения?
не са за мен
аз не съм за важни решения
не намират общ език нито с миглите, нито с устните ми
не е и нужно
нося ги в ума си - така определям Тяхната посока, а не те Моята
и i'm only happy when it rains

хората слушат Candy
слушате ли Candy и в двата случая, когато е права, защото
Candy told me nothing really matters anymore

Саndy says she's made arrangementsfor me in the sand

чудиш се защо още опитваме
защо опитвам
защо опитваш
страх ли те е да не пропуснеш
изпуснеш
подминеш?

подмини
тя те иска с нея ... down in candyland
на мен просто не ми се бяга от това повече, вече, най-вече
не преценявам
сега не
не признавам

шумят, пърхат, шепнат
тези пеперуди
по това мое тяло, което в тъмнината не свети
и не ти показва пътя
не оставя следи из завивките

то дори не зачита онова твое самотно желание...
crawling down your spine to make you stay
I wish you weren’t so beautiful in my eyes


I was your sorry ever after

4 comments:

  1. новия тemplate ми харесва... а относно поста... хм.. съжелявам но не знам как да коментирам. тези нещна или са твъреде познати или супер различни. и преди всичко ти си знаеш. съвети избягвам да давам а че разбирам е само за мен.
    иначе аз ще съм някъде наоколо.
    ;-)

    ReplyDelete
  2. да, него и аз си го харесвам

    иначе... лошото е, че може би не знам, но пък се опитвам :)
    и би ми било интересно да разбера как го усещаш, ако нямаш нишо против, въпреки, че си е само за теб
    бъди наоколо, аз ще съм тук :')

    ReplyDelete
  3. за да можеш наистина да вникнеш в нещо чуждо и лично се изисква наистина чувство... имам предвид нагласа... не просто обикаляне и четене на блогове. аве както си казах... наоколоще съм... и да ... i'm only happy when it rains ;-)

    ReplyDelete
  4. !
    прав си, признавам.

    ReplyDelete