31.1.06

Трябва нещо да призная :
  • кожата ми всъщност не ухае на череши, нито на мандарини, нито на канела

тя просто попива ( аз обичам да се крия)

  • тя не отразява отблясъци
  • тя не е безнадеждно гладка

Очите ми в действителност не са зелени

  • те са безсрамни лъжци (съща като мен понякога) и поемат околните настроения
  • те не са големи, нито малки - те са субективни

Носът ми не е чип

  • той е само част от лицето ми, гледано в профил
  • той е доказателство за принадлежност

Лицето ми не е лице, а сбор от реклами, но на продукти, изградени изцяло на личностна основа.

В този час, когато кръвта се стича надолу ( не лъжа) в огледалото през парата наднича някой друг - и чертите ми са отразени в него.

Нека си призная :

  • винаги съм притежавала поне по две лица, а понякога съжалявам, че не можах да си нарисувам трето
  • и един единствен път пожелах да имам само едно и единствено ,

което изглежда не е моето призвание.

Когато съм сама най-малко още две половинки се борят за надмощие:

разумната с нейния индивидуализъм

неразумната с нейното общо

Имам и лунички, които може би са истински ( не бягат от пръстите ми).

4 comments:

  1. Признат грях - половин грях.
    а и греховете не са грехова, стига да умееш разни движения на главата, сменяйки поглед и друга перцепция...
    simplicity?
    ...и не е ли странно какви чудеса вършат думите за толкова привидно обикновени дадености, случки и явления. в повечето случаи ~ уютно поднесени за по-лесно сдъвкване

    ReplyDelete
  2. понякога умеем тези движения толкова добре, че се превръщаме в много изврътливи същества

    и не е ли странно според мен как думите успяват да представят толкова дребни случки в толкова голяма, важна за теб да кажем светлина, че след време сам си се увлякъл по тях...необратимо.

    такива думи са за обичане, мисля? :)

    ReplyDelete
  3. или за мразене... защото понякога думите ужасно ужасно ужасно могат да наранят... и все пак думите рядко могат да изразят и едина трета от това , което така те дразни отвътре, че искаш да преобърнеш света, но да думите са важни, безумно важни са, защото без тях нямаше да можем да си кажем нищо, нищо...

    а да не си казваме нищо -
    тогава ще бъдем твърде самотни, за да бъдем някакви други...

    ReplyDelete
  4. оф, стига са наранявали
    думите са, за да се изговрят
    дали нараняват или не - това не зависи от тях
    и за самота не става дума
    ставаше дума за признания на неща, които би трябвало са тривиални и че с думи те съвсем не изглеждат или звучат такива, следователно и не са.

    ReplyDelete