23.1.06

You'll say I need appeasing When I start to cry

в един часа през нощта е толкова тихо,
че стъпките ми оживяват
в един часа през нощта е толкова тъмно,
че дневната топлина е сладка като мед
и е студено, толкова студено,
че дъхът ми оставя дълбоки бразди във въздуха
в един часа през нощта е така от край време
и ако си решил да забъркваш коктейл от ведрите си усмивки,
то някой ще каже, че не си уцелил момента
напротив
перфектен е
това е времето, в което най-ясно усещаш, че социалният, крив човек в теб е сам и го споделяш с мен
затова на мен ми става студено
и телефонният звън ме стряска
it was a strange place to be, последвано от извинение, че отново си потърсил гласа ми
в тези мрачни, зимни, ябълкови дни не е странно, че се сещам за това
You'll never feel
The heat of this soul
My fever burns me deeper
Than I've ever shown
To you

преминахме през толкова много стаи с различни философии
гледни точки, аромати
музика, картини, надписи
че някак си вече е нормално да се спъваме едни в други
но
аз съм във въздуха
и никак не ти завиждам, че ме дишаш,
защото и двамата се съгласихме, че съм/бях странният полъх,
който и сега не се вписва в картинката
можеш да ме усещаш по пръстите си, можеш и да не го правиш
да ме мярваш свита на дивана
да те гъделичка онзи мирис на лято в Рио
така трябва
аз съм злобна
и обичам да говоря със себе си
и наближава времето за ново желание, когато ще се спусна без теб в онази долчинка надолу и заедно със сменящото се небе ще гледаме с друг поглед
( по простата причина,
че подмениха очите ми
преди месец
вместо маса използваха перките на вятърна мелница
вместо успокоителни - звънчета
не питай с какво замениха
ножовете)

когато излезем от ролята на тези, които сме били, се чува
' какво обърка?', 'променяш се?', за да се стигне до 'плашиш'
бУ (плаши се)
а то... просто не се случва нищо
не може да вървиш с отеснял, скъсан костюм като втора кожа
и се плъзгаш в друг
защитиш ли your new personality, значи с чисто сърце
шъткай измореното си, износено Аз в някоя дупка

п.п.
това никак не съм аз
аз съм позитивна
и прекалено често казвам 'аз'
аз съм топла и ме привличат цигарите
therefor това не съм аз.

No comments:

Post a Comment