13.1.08

saDistika

точно в момента
мога да мисля само 'мразя я тая статистика, мразя корелациите, нормалните разпределения, модите и всякаквите други луди точки'
побърква главата ми
убива ми компютъра и аз ще стана отчаян психолог със страхова невроза от цифрите

като се замисля
мразя всички форми на контролни
изпитвания
писмени задачи и
shit shit
обичам презентациите

най- добре ще е да живеем в идеалното общество без изпитни трески и самодоказвания, а най- добре ще е да си грабна багажа и да избягам в Ямайка, където ще слушам музика, ще гледам как правят ром и ще си имам малка колиба от големи листа, ще отглеждам конопи и цветя, а като дойдат дъждовете, ще тичам при добрия си приятел Зиги и ще има bingo bongo i don't wanna leave the kongo
от време на време ще идват някакви хора с професионални фотоапарати ( и един особено), ще снимат небето, морето, моята колибка, ще се гушкаме на плажа,ще ми разправят за електричество и Франция, за срещи и работни договори, обаче, човек, аз живея в Ямайка
после ще си тръгват и сигурно ще ми е кофти, но пък...
no more saDistika!

No comments:

Post a Comment