29.5.05

Случвало ли ви се е...
въздухът на един ден да е наситен с въздуха на друг, вече отминал?
Светлосенките, движението на пердето при вятъра, ъгълчето от съседната тераса, дори чайките да бъдат чайките от онзи следобед ( нищо, че там такива птици нямаше, имаше само отворен прозорец, много светлина и групички хора, минаващи наблизо, а аз толкова не исках да тръгвам и така желаех да го върна отново...)
Случвало ли ви се е...
да живеете едновременно в два дена и да не различавате истинския...
и

summer moved on
and the way it goes
you can't tag along

5 comments:

  1. ако имаш погледа да видиш това, ти си много повече от това, което не си видяла.

    ReplyDelete
  2. а не искаш ли да се пренесеш в някой от тези дни и да спреш времето?:)

    ReplyDelete
  3. времето се спира в краен случай. все още нищо не ме е заинтригувало толкова, че да поискам да го имам или виждам вечно.

    ReplyDelete
  4. nanera, cappuccino, говореше за мен :). и да много пъти ми се е приисквало да мога, но... не става :/

    ReplyDelete
  5. nanera, аз не искам да спирам времето за вечно...:) искам да го спра за малко, защото все не ми стига...:) а като го спра ще мога да взема всичко, което искам от един миг, преди да е успял да ми се изплъзне, както става обикновенно...

    ReplyDelete