6.1.07

гледай ме как се отдалечавам

'гледай ме как се отдалечавам'
кънти навсякъде, докато не попие и в мен

в тези дни
няма място за безвремия
безверия
безбожности
притвори очи и все
едно не
ме виждаш
не ме е имало
няма ме
и няма болка
в ръцете
толкова лесно е
вече да дишаш
и въздухът се спуска
надолу
f for fake
пррредай се

следващия в редицата
в редицата ми
ти или тя
няма значение
ще бъдеш
сам
в главата си
и нека тръгна в
друга посока
виж сега

опитай да прегърнеш света
с моите ръце
да усетиш как боде небето над
главите ни
и как назъбеното слънце киселее -
лимон по устните
после искам да ми позволиш
да ти покажа
къде потъна Югът
и къде се издигна Северът
на всеки един ден
без теб
без мен
потъват континентите
и хората ги няма
няма ги птиците
и аз съм единственото
дърво, оцеляло
между
две издигания на
моретата

нейното име
пък било
истина.
f for fake

i know the pieces fit
i know the pieces fit
i know the pieces fit

гледай ме как се отдалечавам

No comments:

Post a Comment