10.10.05

След весела Му Трябва Малко надежда

няма вече песимистично малко човече
то порастна голямо

резенчетата в постелятата спряха да ухаят
когато изпозлваш една възможност
прекалено често, тя губи желание
да я опитваш вечер и на зазоряване

ако мога да увличам
оптимизмът ми ще бъде лимон,
разчертан из миглите
с дъх на цигара

в онази кутийка цялата съм аз
собственоръчно изгладена,
ясно очертана, с червен шал са вързани очите...
прилежно моделирана

циничен оптимизъм с моите очи
ще гледа към моето лице
а ще слуша с неговите уши

8 comments:

  1. Anonymous10:47 AM

    всички вярват на очите си, слуха си и на онова което могат да докоснат. Защо никой не вярва на сърцето си? :)

    ReplyDelete
  2. защото...
    напротив, вярват.
    :)

    ReplyDelete
  3. Anonymous11:49 AM

    бих се радвал, ако бях сигурен в това ;)

    ReplyDelete
  4. мхм
    но за себе си, си сигурен, или? :Р

    ReplyDelete
  5. Anonymous12:41 AM

    за себе си съм най-несигурен :)

    ReplyDelete
  6. разбирам тогава същината на въпроса ти :Р
    тогава не може да си сигурен и в отговора му.

    ReplyDelete
  7. Anonymous12:18 AM

    ..освен ако не погледна от една друга посока ;)

    ReplyDelete
  8. зависи от гледната точка ;).

    ReplyDelete