13.10.06

...

станем ли на път
ще ти кажа 'пътят е
състояние на душата така,
както младостта живее в очите
въпреки бръчките
белите нишки на мислите и
онова потрепване в крайчеца
на устата'

вечер подслушваш
шепота на обувките
тръгваш по техните пътеки нагоре и помниш ли
бурените досами обаците
по- сиви от сивото
на дъха ти между пръстите
две спирания време
и са минали два часа - години
събран си в шепи -
самотен завой по онази магистрала,
която те води извън Голямото

--------

'странни плодове висят по клоните на дърветата'
пътят се процежда на струйки
оцветява ги в
червено
и
заСпива.

прекрасният нов свят се разби в ранни зори и докато всички мислят за големи неща, умореният вятър най- сетне утихна
и без това е глупаво да го спират с разни нищожни строежи и весели къщи във весели цветове, които всъщност лъжат
хотелът на ъгъла е самотен...

"до тротоара пред мен стои черен автомобил. той блести под дъжда като лакиран. забавно ми е да наблюдавам в неговото черно огледало улицата - един тъмен свят, в чиято нощ изникват и се топят силуетите на хора, коне и коли..."

та нейният силует е красив, ей така без да го знае, се набива в очите и си остава там. събира по пет сезона в шепите си, като последният е винаги преходен и нищо повече. не знае, че й казват ТиНеСи. аз обаче я чух, докато бълнува.

и е време да уцели момента, в който нишката е изтъркана до степен на непоносимост. понякога хората си тръгват... понякога си тръгваш ти.








на ТиНеСи не й се тръгва.

2 comments:

  1. отностно последните думи хората си тръгват как? един от друг? аз мисля че хората просто не спират да се движат а движението е промяна и за добро или зло хората се променят защото такава е тяхната природа.

    на мен ми харесва да се променям... това ми подсказва че съм още жив.

    ReplyDelete
  2. ами да.. един от друг. няма лошо да се променят просто не обичам да си тръгват

    и... това е..

    ReplyDelete