28.10.06

...

имаше време, когато не казвах и не исках нищо, което да ме изгуби тук и там из разните му настроение и не-настроения
моята сянка ще направи всичко възможно, за да научи правилното име на часа, в който реката най- накрая ще смени три пъти цвета си, също както в приказката за златното момиче, а когато прибавя към тях и четири като четирите дена от месеца, в който съм родена, ще се получи седем, а :

Любимото ми число е седем
каза тя
имам седем врати
с които
да те посрещна

Но как да мина през тях
с моите седем смъртни
гряха

Ще ги превърна
в седемте чудеса
усмихна се тя

трябва ми една седмица
Петър Чухов

и от седмицата ми трябва само почивката й, за да се спре с чакането
а после ми трябва и чудо
обаче
You always said we'd meet again someday
моето малко чудо

No comments:

Post a Comment