6.12.07

hello hangover, how ya doin my old friend

и така
в момента гласът ми е дрезгав
в момента всичко е дрезгаво - и светлината, и музката
не искам да стоя там и някой друг да е до мен, вместо теб
не искам някой друг да ми взима бира
да ме чака
и аз да чакам
защото не искам да съм с някой друг
много рано се разбра, че:
не съм уреден голям човек
не ставам за организатор
не всичко върви по вода
изобщо от малките неща правя големи
искам да съм непукист

hello hangover
how ya doin my old friend
it's been a long long time

освен това
понякога, но само понякога
ми се иска
да мога да обърна гръб на всичко това
да стана
като ония жени по баровете
с маргарити в ръцете
и студени погледи
на които изобщо
не им пука
за теб
или него
изобщо за никого
и нощ след нощ
потъват в дим
сред много усмихнати
измъчени хора
които танцуват с тях
ама ги в страх
дори с ръка да ги докоснат
защото
тези жени не са за това
тях ги гледат
отдалече...

лоша дума,
че ми пъхна тези мисли
в главата

2 comments:

  1. Anonymous6:45 PM

    Мисля, че е време да отидем и да се натряскаме посевместно. После ще делим махмурлука. :)

    ReplyDelete
  2. хайде
    само кажи кога!

    ReplyDelete