27.4.07

...

планът за утре претърпя леки промени
вече няма да сънувам как вървим по тъмния път и изчезваме в здрача.. два съвсем неясни силуета, които нямат идея къде отиват
а ще бъде хубав ден за малка разходка извън мен и извън... мотивирана съм да говоря, за да не забравя
не видях една усмивка, а напоследък толкова неща ми напомнят за нея, че се прокрадва на пръсти зад клепачите и изпитвам нужда да се знае... пука ми
интересува ме
не искам да съм прекъсната връзка
после съм Зло, после два реда от Виетнам,а след това... малка обърквация на леглото, три филма и колко тривиални сме станали?
един телефонен номер и някакви сериозни мисли, които имам още да издебвам, за да се съглася или да кажа твЪрдо нЕ
от обърканата гледна точка на този странник всичко, което правиш, когато си щастлив и заявяваш на другите 'не ми е все едно', е опит за притежание
някои импулсивни постъпки не трябва да се спират, прекъсват, а трябва да се следват, за да не се окаже след това, че всъщност съжаляваш
благоразумието е удобно, но не винаги и да спреш нещо хубаво, защото е такова, а има малко време да съществува, е ... глУпост и няма да се убедя в противното.
точка.
red hot chili peppers
dido
chemical brothers
и сетове, които слушам за първи път, но са на място
имам две седмици и нещо
две седмици и нещо
две седмици и нещо
.

No comments:

Post a Comment