4.12.06

...

предполагам, че се опитвам да избягам
предполагам, че така е по- лесно
и е глупаво да буташ ден след ден (така и не се научих на това)
и ми трябва презареждане
и енергия отново
имам чувството, че цялата се изля от мен по време на концерта и след това.. целият ден след това
ей така
просто си течеше
та .. аз съм драконът с теменужените очи и понеже -цитат- животът е гаден ще се срещнем отново -
но
се сещам само за малкото часове между 5 и половина сутринта и малко по- надалеч, а тогава беше хубаво и Gravity Co. са моят стимул, когато ръцете ми спят и не говоря
има моменти, когато имаш нужда само от целувка и когато всичко трае ужасно прекрасно сладко дълго
24 часа могат да ми се струват дълги като година... и обичам субективната представа за времето, когато вчера е било преди векове
и не ме интересува как изглежда в нечии очи и как се държа и какво правя и кога си тръгвам и с кого си тръгвам и тръгвам ли си изобщо, защото ми е ясно, че тези неща никога не ги докарвам до край... освен когато не държа да има после
и този път знам, че не искам нищо друго освен... Онова... и понеже е така няма повече, тъй като просто.. искам, да.
трябва да бъде
и според експерименталната психология, когато човек наистина иска нещо силно, вътре в него се задвижват някакви стари, скрити, силни механизми, за да бъде щастлив, така че... нека, нека, нека.
може би надълбоко, вътре в себе си, в тъмното, ще успея да се събудя
нека.

и... Gravity Co. - Empty World + сън, дим и ...

4 comments:

  1. по принцип наистина изразите 'непредизвиквай съдбата' или 'внимавай какво си пожелаваш' са породени от факта че човек наистина може да сбъдва желанията си... тези силно исканите. но често съм чувал от 'силни' хора че получават желанията си след определено време. точно тогава когато не им трябват и не ги искат толкова. тогава когато им пречат. това е така защото хората бързат с всичко. с живота си. но тук вече темата може да се развие прекалено. аз исках само да те посъветвам да проодължаваш и последното нещо което да правиш да е да се отчайваш.

    ReplyDelete
  2. да, и аз подкрепям тезата, че се случват след време, но дори и след време искам да се случи и поне веднъж всичко да е 'както трябва'.. без да бързам и да пришпорвам себе си или някой друг..
    и да, продължавам без да се отчайвам ( а и без това 'отчайвам' е силна дума)
    има причини да се движиш напред.

    ReplyDelete
  3. аз смятам че ако се научиш на търпение то ще те научи на всичко. аз следвам това но разбира се не аскетично ;-)

    ReplyDelete
  4. съгласна съм
    само че има хора, на които не им се отдава да се учат на търпение и аз съм от тях
    или ще търпя.. ама ще издивея и ще създам хиляди варианти в главата си и после.. после ще е страшно :)

    ReplyDelete