30.12.06

...

ТиНеСи се завърна
този път малко по- уморена
но тя пак е тук
този път- боса
с малко по- дълга коса
и много по- дълбоки очи... тъмни
ТиНеСи със сигурност не съм аз
тя сега е в Бугало и танцува... боса, да. не вярвам да пие ром. ТиНеСи не прави такива неща. тя пие енергия, пие цветове и така решава, че е жива. пие моите цветове и се крие в ръцете, които са за мен
ТиНеСи е пак тук.. ходи по ръбовете на моите дни и всъщност е едно прекрасно и лесно извинение, което боде. не я искам до себе си. и в сянката си не я искам, ама е попила по кожата ми... и все пак в никаъв случай не е мен
на всичкото отгоре не слуша музиката ми, нито е мое хоби. ТиНеСи не чува, тя почти не вижда и много обича да говори и никога не шепне. в ТиНеСи няма място за скромност, просто защото е толкова малка, че едва побира себе си в дребното си тяло.
никога няма да каже 'прости ми егоистичния въпрос, но...', защото тя е целият си свят... а не някакво си глупаво момиче...
но нито аз, ни тя дори можем да разберем 'защо'...
искам крила
аз съм на високо
дай ми крила и ТиНеСи е под мен в тъмното.
ти си...

No comments:

Post a Comment