29.3.06

...

движим се в спокоен, уютен следобед, прегърнали приглушени, топли звуци в охра
и когато порасна, най- вероятно е просто да спя
терасите сякаш потъват в лятото и във въздуха - тих вкус на море с безметежно доволни дни
а всъщност много вятър
и когато порасна, ще имам ясно и компетентно мнение, заради което сигурно ще изгоня слънцето от стаята
това е лека отсянка на деня в мен и ми липсват думите за нея
но когато порасна, сигурно ще ги изпъдя, заета да бъда важна
и музиката е нежна, това май допринася за лекотата на времето в нас днес
но когато порасна, сигурно ще стопирам такива мисли
заплетените дървета в задния двор улавят кротката атмосфера на вятъра
а когато порасна, сигурно ще се дразня, защото задържат сенките
слънчевите лъчи се плъзгат по стените на белите блокове
а когато порасна, сигурно ще съм недоволна от тях, мисля, че ще ми напомнят за днес
но
едва ли ще порасна чак толкова много
следобед, в който трябва да сте прегърнати
следобед с цялото време на света

усещате ли дни в дните?

4 comments:

  1. дни в дните... аз не бих го нарекъл така. на съм съгласен относно 'когато порасна'. при мен се очертава скоро да порасна като заърша цикъла си с още една година. е да. мохе просто да кажа че наближава рожденния ми ден и тази промяна на числата в мен ме тревожи. харесваше ми така все да имам единица отпред. е да. но това е неизбежно и ще го преживея. пък какво ще мисля когато порасна ще разбера само когато порасна :-) така че опитвам се да не мисля много за това. по спокойни ще са дните ми ;-)
    весела пролет!

    ReplyDelete
  2. разбирам какво искаш да кажеш за приближаващия рожден ден... това и мен ме плаши малко. но е просто промяна на числата все още, а не точна на нас самите :).
    при мен 'когато порасна' по-скоро не като години, а като усещане, обаче то наистина е все още далеч и не си струва много много да се тормозя с това... беше просто един от онези моменти
    весела пролет и на теб и да се усмихваш :))

    ReplyDelete
  3. Anonymous10:54 PM

    Стоим си в Няма-я, а? :D

    ReplyDelete
  4. и крадем неуловими целувки, близко до усмивката :Р

    ReplyDelete