16.6.06

преки пътища

искам да споделя
"Преките пътища на мисис Тод"
какво се крие в километрите на намаляващото разстояние - ако прочетете, ще се разбере
а после
"Четенето на един дълъг роман е като щастлива любовна връзка. Разказът е съвсем друго нещо - разказът е като бърза целувка на непознат в мрака. Целувките могат да бъдат кратки, а краткостта им само увеличава тяхната привлекателност.
А сега край на рекламата.
Хвани ръката ми. Дръж се здраво. Ще минем през страшни места, но мисля, че знам пътя. Само не се пускай. И ако те целуна в мрака, не се притеснявай, защото ти си моята любов"
Стивън Кинг

2 comments:

  1. за това че "краткостта им само увеличава тяхната привлекателност" съм съгласен понеже с повечето хубави неща е така :-) а разказът сигурно е интересен.

    ReplyDelete
  2. о, и аз също съм много съгласна с това, съгласно съм с цялото това кратко нещо и от няколко години знам, че е и вярно :Р
    бтв, разказът е наистина интересен, странен като идея и не мисля, че ще разочарова, наистина.

    ReplyDelete