20.6.06

news from nowhere

вижте сега, думите се забравят, нали
всичко, което някога си казал, ще си бъде спомнено от никого
това е песимистично
никак не ми харесва да ми казват големи думи, когато нито аз, нито никой друг им вярвам
предпочитам да ги усещам в себе си
защото във върволицата съм се наредила на опашката, в която всеки
забравя
или не обръща внимание
или не иска
а думите тежат на мястото си
и им отдавам значение
позицията на спомнящия си не ме привлича повече
засега я изтърках от употреба
думите тежат И в момента
ама аз не ги искам затворени в секунда
аз съм алчно същество
и ако ги чуя, ги искам важни, дълги, щастливи и тежки
как ще се справям след това с тях, ще си е моя работа
големите думи, но с малко чувство, унижават
и по- добре ако някой забрави да ги изрече
това не значи, че надробяват усещането на дребно ( то пак не може да се събере в теб)
големите думи, казвани често, обезверяват - сякаш чудото им намалява ( а ние сме скъперници за собствените чудеса)
големите думи, най- общо казано, много задължават
оставят дупки
оставят следи от изгорено, ухапано, пробито
оставят вкус и аромат и правят спомени
пък ние сме сега
утре е след не- знам- колко- си мигвания разстояние, вчера е много далеч
обърках се
в малки и големи думи, в желание и нежелание, в разни стандартни и нестандартни изпълнения (или пък всичко е еднакво. но нали аз го усещам по друг начин, тогава има ли значение), в аз- ти разговори, в те- думи

сещате ли се за "Сърцата на тримата"?
'гръб до гръб двамина с тебе
бихме с цял екипаж...'
i wish i could say it to someone

2 comments:

  1. за всеки човек големите думи са различни. за мен думата любов не е голяма но за теб е (примерно).

    като цяло съм по съгласен с песимистичното начало. думите освен да влиаят на хората друго не правят. а често хората си влиаят сами и без думи. или това което се опитах да кажа е че няма смисъл да се хабиш за нещо което няма да се промени. най-добре да се промениш ти но не заради нещото а заради себе си.... уф... тук може още много да напиша но едва ли ще стане по-ясно.

    ReplyDelete
  2. е, да, но аз нямам предвид думата любов само, а всичките големи думи, защото има и друго освен обичам те/не те обичам- а може и така - големите думи за всеки отделен човек и значенията, които той им отдава
    пък и те са само способа, чрез който сами се навиваме за нещо - това, което искаме да чуем, но от някой друг
    и иначе, когато ще няколко пъти се засиля срещу стената, бас хващам, че ще се променя по перфектен начин.. почти и само аради себе си

    ReplyDelete