6.7.06

изпити

- И сега каво?
- Нищо. Дим и мъгла.

песните, от които не ти става по- весело
Incubus- Crowded Elevator
Alison Krauss- It doesn't matter
K's Choice- Shadowman
Sarah Blasko- Remorse
Red Hot Chili Peppers- Porcelain
Red Hot Chili Peppers- Don't forget me
Deftones- No ordinary love
Sinch- Hydroplane
Muse- Time is running out
Nine Inch Nails- Hurt
Делфинь- Весна


изпити
първият е на 8ми и след това 12 дена лудница
нервите ми са опънати ( не че няма защо)
трябва ми 20 юли след 14 часа на обяд
по дяволите

стискайте палци
и успех ви, искам да кажа.. трябва да се справим... подобаващо.

ужасТ.

4 comments:

  1. ще ти стискам палци ;-) и аз имам изпит на 8ми :-)

    ReplyDelete
  2. ха!
    и ти ли в УНСС?
    и аз ще ти стискам
    и ще питам как е минал :Р

    ReplyDelete
  3. ами всъщност не.... и преди малко разбрах че нямам изпит на 8ми а са го преместили на 14си... фю... щях да пътувам напразно...

    аз само с математика кандидатсвам. не ме бива много да пиша. е... супех на теб ;-)

    ReplyDelete
  4. lol, добре, че си разбрал навреме
    и аз се обърках така с предварителния по литература в Пловдив и щях да го пропусна >=]

    късмет ти с математиката тогава, аз там съм сякаш в тъмна Индия (не че е по- добре с литературата де) :)

    ReplyDelete