9.7.06

хей

хей
хей
хей
тук съм

хей
искам да се разберем
защото, виждаш ли, не съм преуспяващ млад финансист и никога няма да бъда
по- скоро съм преуспяваща млада обърквация
бУм
това е часовникът
часовникът в главата ми
той Не тиктака, даже не точно бумти, това е просто часовник
мисля, че няма нищо общо с часовете
не знам дали изобщо е свързан с нещо
факт е, че го има
приготви се за буря Stereophonics, защото на мен ми се спи
а те са сякаш потънали в инсомния
приготви се за буря от вятър, о, моля те, приготви се
сложи си новите очи
използвай изтърканите от употреба ръце
когато не го правиш, винаги събирам разни сълзи после
торбичката ми не е устойчива на влага

хей
покажи ми живот
сега е нулевият час, хайде, покажи ми живот
ако не можеш да откраднеш четири нули, как се справяш тогава със себе си

хей
просто гледам
няма парична единица, която да замени мен, но обещавам, вече ще плащам коя да е сметка, само си искам обратно спряното кранче на една малко срещана радост
и все пак по нея се сблъскват млечните пътища, ама звездите не са от шоколад

хей
човече, човек си, спри да клатиш глава, та човече, как се справяш
не ме бива да се справям
бро, как продължаваш
става тясно, нали разбираш, понякога тесните пространства пълнят дробовете с прекалено много небостъргачи, а няма място
и не разрешавам да се трие с гумички
затваряйте пликовете
ние ще залепим последиците
лека нощ

ще прегръщам една възглавница

No comments:

Post a Comment