22.7.06

it was a strange place to be

абсолютно луди дни и един път, по който никога не бях пътувала
изгрев на Царевец
о да!
и пак
а преди това... ако легнеш на една плоча, над тебе има само небе и някакви неясни очертания на статуи и облаци
място с атмосфера
summer breeze
I'm feelin' kinda fine
или не точно, но пък успях да вкарам тази песен под кожата на някого
после- съсем тъмно и се чува река, никой не обръща внимание на колите, странни песни и кой е казал, че в мрака преводите им за черни луни, черни гори, черни хора не могат да бъдат страшни, но пък хубави
едно наклонено дърво подпира галерията
обичам красивите неща
ganja babe
my sweet ganja babe

набелязах си поне още няколко стръмни улички, странни тераси и скрити места, през които трябва задължително да се мине
"Звук и светлина" също
искам да чуя
искам да видя

достатъчно е за известно време да не мислиш за резултати
изтърках се от 'ако, ако, ако', а те се бавят толкова дълго време, че вече мога да изиграя в главата си най- странните положения
достатъчно е да не те притискат
достатъчно е да не притискаш
имах нужда от въздух, просто следващия път, обещавам, ще съм по- организирана, по- голяма, по- сериозна
имам цвете
ръцете ми се свиха на топка, защото (да, знам, отдавам прекалено голямо внимание на малките неща) малко започнах да изтънявам
заповядай
благодаря
само, моля те, не го чупи, омръзна му, пък аз изгубих някои от парчетата
да, да
her face is a map of the world
ok


пък аз мога да броя до 3 на пресекулки, понеже думите излизат със съскане и не знам какво ще правя, когато най- после се блъсна в глупавото ми себе си,паднало в дупката
гласът ми е съвсем, съвсем кух

No comments:

Post a Comment