15.7.06

...

сякаш всичко се разтърсва
и познатото е вече непознато
това не е моят свят
аз не съм в моя свят
не може ли някой да ме обори
обаче сериозно, така че да ме убеди
и после да не ме остави да падна
i'm so tired
от това да си игаря със себе си
да видя докъде мога да стигна

i'm gonna give my heart away
трябва да спра да размествам позицията на нещата

яд ме е, че просто седеше
действие ли?
това е непозната дума

leave it to the other girls to play
но ще им го дам в комплект с безсънните нощи, изтръпналите устни, някои безсмислени неща, като например 'ами ако'-тата, собствените действия като първа и едниствена крачка и онази гадна несигурност, която накрая завършва при вятъра на терасата

в някой ситуации не мога да се сдобря със самата себе си
като сега
аз съм същата счупена играчка с адски неправилна координация
моля те, ще останеш ли с мен, за да споделя онова празно чувство, което ме го ни от толкова отдавна
моля, ще се запълни ли това най- накрая!
да, бъркотия съм и не разбита при това, а с ч у п е н а
има разлика


имам ли думи?
нямам
go away от мен, сякаш се гони зъл дух

No comments:

Post a Comment