3.7.06

somebody told me

започвам деня с тази песен
някой ми каза, сещаш ли се

Never thought I'd let a rumor ruin my moonlight

не обичам това, което ми припомня
не мога да спра и да се сещам

I'm breaking my back just to know your name
But heaven ain't close in a place like this
Anything goes but don't blink you might miss

ами ще примигна
и без това вече го изпуснахме
то си остана затворено
само в такива сутрини се сещам
когато е мрачно
и ветровито и сякаш съм отново на 16, някъде по средатата на нищото

може да е заради напрежението
ама малко ме боли
и главата ми е пълна с мъгла- гъста, тежка, мокра мъгла

искам да се върна в началото
искам да отида далеч, искам да чуя всеки звук, искам да забравя
искам да спре да вали
искам да протегна ръка и да докосна нещо стабилно, искам да знам, че мога да вярвам на това, което ми се казва
искам да знам, че може да ми се вярва

искам цял един ден да се скрия някъде и да слушам музика, само да слушам музика, не искам да мисля, не искам да мърдам, не искам да мигам, не искам да дишам, искам да слушам

ако може, искам да променя формата си, да изрежа оттук и оттам излишното, защото го има
и после да гледам с нови очи и да усещам с нови ръце
защото просто ще избухна
има моменти, в които не се побираш в себе си
е, сега определено не се събирам ... тук


When all I wanna do is try
някой иска ли да опита, иска ли, иска ли, иска ли, изобщо иска ли

ядосах се.

2 comments:

  1. това че "не се побираш в себе си" го разбирам най-добре и знам как може да си помогнеш но процедурата малко сложна :-) иначе дригият лек е сладоледа. :-)

    а останалите неща които искаш всички ще дойдат рано или късно по една или друга причина. обаче като цяло наистина внимавай какво си пожелаваш. някой жеания наистина се сбъдват но със закъснение. и то се случва точно тогава когато вече не го искаш.

    ReplyDelete
  2. ооо, сладолед, шоколад...с тях е най- добре тъкмо, когато се погаждам със себе си...
    та ако някой път имаш време, може да обясниш и по- сложната процедура =]

    а точно за това ми желание едва ли ще има неподходящ момент, мисля аз, обаче кой знае
    и все пак, след дълго и внимателно обмисляне- ми аз пак бих го пожелала
    искам да кажа- нещата трябва да се случват и трябва да се науча да се побирам в себе си, така и така едва ли ще се надскоча

    ReplyDelete